Followers

Thursday 1 November 2012

apa kebaikan blog?

aku pun baru buat je blog ni. sebabnya aku sendiri pun baru tau apa kebaikan blog.Wakaka. kesian aku kan? Aku memang kuno sikit. twitter pun tak ada. tapi nasib baik lah ada fb.hehe Setelah dianalisa dan dikaji selidik, sebenarnya banyak kegunaan blog ni. Walaupun kadang - kadang tu para blogger terasa seperti bercakap sorang - sorang. contohnya aku. hihi. tambah - tambah pulak tak ada orang nak baca n3 kita kan ='( sob..sob..tapi jangan risau ye semua...hehe straight to the point lah senang..




Antara kebaikan blog ~
1st ofkoslah dapat mempopularkan diri kita kan. itupun kalau ramai follower lah. kalau macam aku ni kira blogger yg gagal.hehe
2nd advantage untuk para bisneswan dan bisneswati kat luar sana tu. diorang boleh mempromotkan produk or watever
3rd tempat untuk meluahkan perasaan bagi para gadis comel dan jejaka idaman malaya tu.hihi
4rd tempat berkongsi maklumat. part ni aku sokong sangat. maklumlah aku ni tak pandai masak so bila aku teringin sangat nak masak, aku pun google lah resepi - resepi dari blog orang yang baik hati mahu berkongsi ilmu tu kan.hehe
5th and seterusnya korang pikir lah sendiri ye. setakat ni je idea cute aku nak muncul.




sekian salam cute dari aku..







1 comment:

sepatah komen anda ibarat setitik peluh petani..eh?